Gomenasai

Lördag, 19/12-2009






Gomenasai for everything.
Gomenasai, I know I let you down.
Gomenasai till the end.
I never needed a friend like I do now.



Du har rätt. Jag har en pojkvän, men tror du inte jag redan visste det? Tror du jag ville göra om mitt största misstag i mitt liv. Jag älskar dig. Jag älskar dig otroligt mycket för att du var min bästa vän. Men tydligen får jag inte älska dig längre. Gomenasai för att jag ville att det skulle bli som förut. Gomenasai för att jag vill att vi ska vara vänner igen. Gomenasai för att jag älskar dig. Gomenasai för allt jag nånsin gjort. Det känns som allt det här är mitt fel. Jag kommer inte må bra utan dig. Jag kommer inte må bra av att tänka på alla minnen vi har. Du, jag och Emelie.. Den där kvällen, och den där gången vi cyklade nerför backen. Jag ser det framför mig. Ni var mina allra bästa vänner, men nu har jag inte nån av er kvar, speciellt inte dig. Du hatar mig nu eller hur? Det var inte såhär jag ville ha det. Det var inte det här jag bad om! Jag ville bara tänka tillbaka och känna mig trygg i dina armar igen. Jag ville springa efter dig när du gick igår efter filmen. Jag hör orden eka i huvet när jag tänker på det. Du bara reste dig upp och sa "Jag klarar inte av det här längre Puff." Sen gick du. Din blick innan du gick gjorde mig sårad. Du såg rakt in i mina ögon. På något sätt såg du besviken ut, men det var ingen självklar blick. Den blicken var det enda jag såg när jag gick ute i kylan och den rösten var det enda jag hörde, just dom orden "Jag klarar inte av det här längre Puff." Men senare kom några andra ord upp i huvet. Orden du sa när du tröstade mig och bäddade ner mig i sängen.
Jag antar att det var vårt sista farväl, eftersom vi har raderat varandras nummer och allt. Jag kommer sakna dig, kanske mer än jag egentligen klarar av, men jag måste försöka vara stark. Jag får inte ge upp. Vi får inte träffas igen, aldrig mer. Gomenasai, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Sunshine

Du säger att ditt motto är hellre dö i ett äventyr än att leva i en bur. Det är ett väldigt smart motto, du kanske borde försöka ta till dig ditt eget motto ? Som jag har uppfattat det är just nu hela ditt liv en bur. Och nått jag har lärt mig är att det är en jävla skillnad mellan att vara vid liv och att faktiskt leva. Det är svårt men fan, inget i livet är gratis eller hur ? Lägg ner det där med Jeepan, du medger själv att det är bäst som sker. Och kan nån av er inte klara av att vara nära varandra så är det bäst så. Men då måste du verkligen se till att inte fastna där, att inte fastna i saknad och minnen. Vafan, världen är skoj - om man ser den ur öppna ögon och inte tittar tillbaka in mot huvet. Våga dig på att gå ut istället, jag hoppas du kan börja må bättre då :)

Kram, Sunshine

2009-12-20 @ 15:02:10
Postat av: Challe

Så sööt du ee<3 Älskar dig och jag fattar bara inte hur något sådan kan hända gumman :(<3

2009-12-20 @ 22:20:04
URL: http://chalottelundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0