Rest in peace

Vila i frid, morfar.
Hoppas du vet att jag aldrig glömmer dig. Du har lärt mig mycket.
Minns du din tama ekorre i sommarstugan? Det kommer kännas tomt där utan dig.
Minns du när jag var liten och jag tvingade dig att leka barbie med mig?
Och när vi fiskade vid stugan och när du gav mig en ekorresvans.
Det kommer kännas tomt utan dig här på jorden, men jag hoppas du har det bra.
Jag fick aldrig ta ett ordentligt farväl,
och jag hann aldrig visa hur mycket du betyder för mig.
Jag har inte ens någon bild på dig.
Men jag hoppas du förstår att jag älskar dig ändå.
Jag hoppas du vet att jag fäller tårar för dig.
Jag saknar dig redan, morfar. Men jag vet att du har det bättre nu.
Vila i frid <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0