Love= The funeral of hearts?

Ja, på många sätt är det ju faktiskt sant, och just nu saknar jag bara känslan av att vara nykär. Jag vill liksom känna det där speciella varje gång man får en kram av en person, elr bara möter personens blick. Och känslan av att få sin första kyss av personen. Jag saknar att vara nervös varje gång man ska träffas och inte våga göra nånting, haha. Jag älskar verkligen dig, Poddy... Och tänk hur gulligt det var när vi var nykära, jag saknar det :( 
Vi var så nervösa varje gång vi skulle göra nått nytt tillsammans och varje gång vi skulle träffas. Och när vi blev tillsammans (fan att det var över msn..) och jag ramlade av datastolen här xD
Du är min absolut första kärlek och jag hade aldrig kysst nån annan när vi blev tillsammans. Kanske är det därför det är jobbigt för mig... Du har ju hunnit lekt med andra tjejer innan, men det gjorde aldrig jag med nån annan kille. Är det därför jag har svårt för det här och inte du? Är det därför jag lättare blir svartsjuk? För att jag vet hur det blev för mig och jag är rädd att du ska göra/känna samma sak med en annan tjej..
Nu ska jag sluta skriva om det här, får bara massa skit tankar i huvudet.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Meja

Kul sida! Hur länge har du haft din sida?

2011-07-13 @ 21:44:46
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0