Stop this shit

Snälla, kan ni bara sluta...
Här sitter man igen och tänker på allt som gått fel, och allt som går fel än. Tänker på alla som lägger sig i folks liv och jag får skit för det, tänker på alla som går emot mig som aldrig gjort det förut. Är det verkligen bättre att vara fruktad än älskad? Det kan jag inte svara på... Men jag vet att när man är älskad och det förändras, så vill man inte finnas mer...




Hur som helst ska vi snart till Nora och äta glass, pappa, jag och lisa :)
Ska bli härligt att få komma ut nånstans när jag vart sjuk (och är fortfarande)
Puss till er som älskar mig ;*
Okej.. ingen får nog nån puss ;)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Puss!



SV: Jaa han ä skitsöt ^^



Det finns en till vit kanin här ute :o

2010-07-18 @ 21:49:11
URL: http://hardphotogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0