Want to be my sunshine?

Det finns många saker här i världen som jag inte förstår mig på,
och du är en av dem, men jag älskar dig ändå <3


Idag har jag vart hos tandläkaren.
Som om det skulle vara intressant, nejmen...
Det kvittar, inget jag säger är intressant så.
Kollade just ett till avsnitt av Primeval.
Var det mest spännande hittils,
och i slutet kom en bra låt också.
"Somewhere over the rainbow"
med Izrael Kamakawiwo.

Nu har jag så tråkigt så jag går sönder.
Jag hatar mitt liv och inte "emo"- aktigt nu,
utan för att jag har så JÄVLA TRÅKIGT jämt.

hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Sunshine :)

I am everybodys sunshine :D

2010-06-09 @ 17:14:02
Postat av: Challe

Pluttis :D<3

2010-06-11 @ 19:09:08
URL: http://hardphotogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0